Even de reacties

Op 25 en 26 mei organiseerden wij weer de Kleine-Deukjes-Dagen®. Hieronder leest u de reacties van de bezoekers.

Reacties van bezoekers

  • 8

    dhr. Koops

    Leuke actie om wat belevenis (op een positieve manier) aan je verzekeringsmaatschappij te beleven. Leuk georganiseerd en zoals in mijn geval is precies dat nare deukje eruit!

  • 10

    mevr. kranendonk

    Stipt op tijd ontvangen met heerlijke koffie en koek, aansluitend snel en goed het deukje vakkundig weggewerkt door Bart.
    Hartelijk dank voor deze service.

  • 10

    dhr. de Jong

    De kleine deukjes dag is een bijzonder klantvriendelijke actie !!
    Bovendien was alles super goed georganiseerd met zeer vriendelijk personeel.
    Een heel hartelijke dank voor deze gelegenheid !!

  • dhr. Van den Boogert

    Met een strakke organisatie, vakkundige uitdeukers en vriendelijk overig personeel was ik binnen de geplande 30 minuten weer deukvrij. Mijn hartelijke dank en de complimenten voor het initiatief.

  • 9

    dhr. van Duijn

    Zo leuk, goed, eerlijk, uniek, maatschappelijk ondernemend, hoge kwaliteit, deskundigheid deze dagen en staat model voor Centraal Beheer als enige maatschappij die het snapt hoe met klanten om te gaan, klanten behouden minder kost dan klanten werven. Iedereen zou dit moeten weten, Centraal Beheer mag daar trots op zijn en best meer uitdragen.

  • 10

    dhr. Germeraad

    goed en professioneel

  • 9

    dhr. Du Puy

    Goed georganiseerde dag, van alle gemakken voorzien. Zowel tijdens het wachten in de rij als tijdens het wachten bij het uitdeuken is er genoeg te zien, te eten en te drinken. Leuk dat je mee mag kijken en zelfs foto's mag maken. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Helemaal top! Zeker voor herhaling vatbaar!

  • 9

    dhr. Schenk

    Mooie dag, goed geregeld en behoorlijk snel geholpen. Deukjes zijn verwijderd door Robbert de Waard uit Lisse. Vakkundig met mooi resultaat en een lach tijdens het werk. Prettige sfeer en snel geregeld! Ik heb er wel zelf achteraan moeten bellen, ondanks dat ik in de regio woon en mijn ouders wel en ik geen uitnodiging had ontvangen. Desondanks was alles snel alsnog geregeld! Bedankt Centraal Beheer, scheelt weer een belletje naar Apeldoorn!

  • 9

    mevr. van den Berk

    Een goed en gezellig georganiseerd evenement.

  • 10

    mevr. Bergmans-van der Esch

    Alle lof voor de sublieme organisatie van dit event. Terwijl we in 4 rijen stonden te wachten op het Ahoyterrein, kregen we al een lekkere "appel voor de dorst" uitgereikt door een vriendelijke dame en voordat we het gebouw binnen reden, werden we ook nog verrast met een bon voor een heerlijke appelflap/saucijsenbroodje met koffie, thee of fris, te nuttigen terwijl de auto onder handen werd genomen door een vriendelijke schademedewerker.
    Chapeau voor de organisatie!

  • 9

    dhr. Pawiroredjo

    Goede service! Er wordt goed voor je gezorgd. Eten, drinken en een appeltje en een goodiebag. En onze auto ziet er weer fantastisch deukvrij uit!

  • 10

    dhr. Verheggen

    Ik ben om 2 redenen gegaan. Natuurlijk om wat deukjes er uit te halen, maar ook om de ervaring. Ik kom uit Oss en ze begrepen niet dat ik er zo ver voor was gereden. De route was duidelijk aangegeven. En de organisatie strak. Precies zoals ik gewend ben van Centraal Beheer. Ik heb ongeveer 10 jaar in de brandschade sanering gezeten en eigenlijk door mijn ervaringen met alle verzekeraars bij centraal beheer terecht gekomen. ( ik heb ook cursussen in apeldoorn gehad zoals klantvriendelijkheid). U begrijpt mijn verwachtingen waren hoog... maar gelukkig niet onterecht. Het leuke was dat de persoon die mijn auto uitdeukte ook uit Brabant kwam en we gelijk een klik hadden. Top Centraal Beheer. Kwaliteit zoals ik verwacht van jullie. En als ik nou ook nog eens die poetsbeurt win. Ik heb mijn oude auto pas gekocht en de vorige eigenaar heeft hem volgens mij als asbak gebruikt.

  • 9

    mevr. Geerman

    Het was een hele aangename ervaring. Ik en me man waren vroeg gegaan en konden koffie of thee drinken met een kaasbroodje erbij terwijl we wachten dat de deukjes gerepareerd werden. Heel erg goed behandeld en het ging vlot en vond het een geslaagde begin van de dag.

  • 8

    mevr. velthuizen

    leuke actie en prima geregeld. Op de lange wachttijd na was alles top in orde.

  • 9

    dhr. van den Berg

    we hadden geen idee wat ons te wachten stond, maar het was in 1 woord fantastisch. Deukjes er netjes uit en tijdens het wachten nog koffie met wat lekkers erbij krijgen.
    Fam. van den Berg