Even de reacties

Op 26 en 27 oktober 2018 organiseerden wij weer de Kleine-Deukjes-Dagen®. Dit keer in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Hieronder leest u de reacties van de bezoekers.

Reacties van bezoekers

  • 9

    dhr. Petrusma

    Alles was prima!
    Bewegwijzering, ontvangst, begeleiding, uitvoering entertainment en hapjes en drankjes!!

  • 10

    mevr. Danielzik

    In 1 woord perfect
    Het is toch geweldig dat een verzekering dit gratis aanbied (gratis deukjes dagen)
    We hadden dit tegen andere mensen vertelt en die wilden meteen weten bij welke verzekering dit was en uiteraard hebben we meteen reclame en veel positiviteit vermeld want dat verdiend een goede verzekeraar!!

  • 8

    dhr. van helden

    Toen ik aankwam, dacht ik: Oei, dit gaat lang duren. Ik kwam n.l. in een file terecht die achteraf 1 1/2 uur zou gaan duren. Echter vriendelijke mensen, een groene appel, een lekker kopje koffie met een lekkernij erbij, een extra muzikale aubade voor mijn vrouw en mij (de dag ervoor 50 jaar getrouwd) deden ons de tijd vergeten. Achteraf kijken we met veel plezier terug. Heel goed georganiseerd.

  • 10

    dhr. Truijen

    Het was voor mij de eerste keer dat ik dit mocht meemaken en kan alleen maar zeggen dat het perfect georganiseerd was.
    Vanaf de parkeerplaats met de bands en de vriendelijke dames met de appel tot en met de koffie en wat lekkers erbij
    Een en al vriendelijkheid en als bonus ook nog 2 deukje perfect weggewerkt

    Kan alleen maar zeggen
    Top gedaan
    ik heb een leuke dag gehad en ook al moest ik 45 minuten rijden
    Het was het allemaal waard

  • 8

    dhr. de Voogd

    In Rotterdam komen kon ik niet en ik was blij dat er in Den Bosch gelegenheid was voor behandeling kleine deukjes.
    1 deukje kwam door een bal voetballende kinderen.
    2 deukjes kwamen door andermans autodeuren.
    Ik vond alles goed georganiseerd en ik ben dik tevreden met het resultaat, fantastisch kwaliteitswerk. ook de lakschade dicht bij de deukjes zijn weg. Ik ben zuinig op mijn auto en hij ziet er nu weer piekfijn uit. Hartelijk Dank.

  • 10

    dhr. Kersaan

    Het was de tweede keer dat ik gebruik maakte van het aanbod. En ook nu prima geregeld en ook vakkundig geholpen. Ik ben zeer tevreden en de kdd van centraal beheer is, naast ook goede ervaringen in andere schadeafhandeling, mee ook een reden om voor Centraal Beheer te blijven kiezen.

  • 9

    mevr. van der Vaart

    Er was iets fout gegaan met mijn inschrijving waardoor ik geen streepjescode had. Was geen enkel probleem. Iedereen uiterst vriendelijk. We werden ontvangen met een koddig muziek trio.
    In de hal koffie met iets lekkers en het deukje werd vakkundig en super snel verwijderd. Was een gezellig uitje.
    Met dank.

  • 10

    dhr. De Ruiter

    Erg warm welkom, goede en nette service. Je voelt je gewaardeerd als vaste klant. Goed geregelde dag!

  • 10

    dhr. Ras

    Dat was geweldig .Echte vak mensen .

  • 9

    dhr. van de Pijpekamp

    Waanzinnig goed initiatief. Reparaties zijn perfect uitgevoerd.
    Ontvangst hartverwarmend en gezellig. Niet het gevoel gehad dat Centraal Beheer hierbij ook gelijk hun andere producten wilde slijten.
    Resultaat is wel dat ik de opgedane ervaring vol enthousiasme aan iedereen vertel.

  • 10

    mevr. Lentjes-Wijninga

    Wij, mijn man en ik waren blij verrast over de goede organisatie, de gezellige en ontspannen sfeer, en de service zodat die kleine vervelende deukjes op zeer proffesioneler wijze uit mijn auto zijn gehaald.
    Top geregeld, bedankt!

  • 9

    dhr. De Pauw

    Prima actie van CB. Contact tussen verzekeraar en verzekeringnemer wordt gewaardeerd. Hoop dat een bezoek aan de volgende KDD niet nodig zal zijn maar zal niet aarzelen me opnieuw in te schrijven als dat nodig is.

  • 8

    mevr. van Oirschot

    Het was wederom een geweldige aktie van Centraal Beheer, en een goed bezochte ochtend van de klanten. De koffie met iets lekkers stonden klaar.
    Uiteraard zeer vakkundige schadeherstellers aanwezig. Uiterst vriendelijk en behulpzaam, werd ook niet moeilijk gedaan over een deukje meer of minder, zou zeggen Centraal Beheer vooral doorgaan, wordt erg op prijs gesteld, gezien de files en drukte.

  • 9

    dhr. van de Laar

    Super georganiseerd; na de lange rij auto zien te staan dacht ik waar ben ik terecht gekomen. Wat was alles gestroomlijnd georganiseerd, (met 150 uitdeukers?), na pakweg 30 minuten waren 3 kleine deukjes vakkundig gerepareerd met duidelijke uitleg en een lekker bakje koffie en iets lekkers erbij

  • 9

    mevr. sierhuis

    Echt super, entourage en behulpzaamheid,
    je zou er haast een deukje voor wensen